Ристе Ристевски
Извршен директор

НИЕ ПРОИЗВЕДУВАМЕ ПРОИЗВОДИ СО 5 ЅВЕЗДИ ПО ЦЕНА ЗА ЕДНА!

Компанијата за слатки ЛЕОНА од Свети Николе има годишен раст на извозот од 20%. Таа е компанија со 15-годишно искуство расте од година во година во однос на производството и асортиманот и во однос на извозот. Менаџментот е горд што ЛЕОНА веќе станува препознатлив регионален бренд!

„Мојот успех и успехот на компанијата ЛЕОНА се благодарение на родителите Кирчо и Катерина Гоневи, кои го споделија своето искуство со мене и ми засадија вредни навики и пожртвуваност кон работата. Тие сè уште се многу корисни во справувањето и решавањето на секојдневните проблеми, особено кога планираме нови цели за компанијата.“

Ристе Ристевски, извршен директор

ЛЕОНА од Свети Николе е успешна фирма за слатки со 15-годишно искуство, која произведува квалитетни кондиторски производи, наградени со златни медали на неколку саеми и манифестации. Со годишен обем на производство од 2.500 тони слатки производи, управувањето со компанијата постојано прави планови за раст и зголемување на производството, освојување на нови пазари и проширување на опсегот на производи. Дека тие се на вистинскиот пат, докажува фактот што производите на ЛЕОНА се продаваат во многу земји во регионот и Европа.

Ориентацијата на извозот на компанијата е особено изразена од 2004 година по изградбата на нов објект во Свети Николе со површина од 4.000 квадратни метри. Во новиот објект каде беа инсталирани нови производствени линии, преку кои се зголемија капацитетите на постојните производи, се создадоа услови и можности за да се понудат производите на ЛЕОНА и надвор од Македонија.

„На овој начин, компанијата ЛЕОНА од мала семејна компанија прерасна во врвна компанија ориентирана кон извоз за производството на слатки производи препознатлива со своите производи во регионот и пошироко“

Ристе Ристевски, извршен директор

Нашата фабрика за слатки е резултат на напорна работа, голема посветеност и љубов кон работата, особено аспирацијата за континуирано подобрување. ЛЕОНА годишно произведува повеќе од 2.500 тони слатки производи, од кои 40% се продаваат на домашниот пазар, а 60% се извезуваат, претежно во регионот, а потоа во Источна Европа, Блискиот исток и Медитеранот.

„Секоја година учествуваме на врвни светски саеми во областа на слатките каде ги претставуваме нашите производи и запознаваме нови потенцијални партнери и купувачи. Како резултат на овој пристап, годишен раст од 20% се евидентира секоја година“

Ристе Ристевски, извршен директор

КОИ СЕ НАШИТЕ БРЕНДОВИ?

На домашниот пазар, ЛЕОНА е најпрепознатлива со „спорт крем“, какао кремот и млечниот крем коишто се идеални за појадок за сите генерации. Компанијата е многу задоволна и горда што токму овој производ е еден од најбараните од домаќинките кои уживаат да прават домашни слатки за нивното семејство, користејќи ја ЛЕОНА какао таблата за покривање на колачи и слатки. Како дел од останатиот асортиман, во делот на вафлите се прават ЛЕОНА штрудли. Еден од бараните производи е питата од кокос „Сирма“, која е иновативен производ на оваа компанија и нема друг сличен на пазарот.

Менаџментот на ЛЕОНА вели дека во блиските земји во регионот каде што ги продаваат своите производи, тие се добро прифатени од потрошувачите кои верно не ги следеле од почетокот на нивната појава на пазарот како производи коишто ја носат марката на брендот ЛЕОНА и со голема љубопитност ги испробуваат сите нови производи.

Инаку, ЛЕОНА ги спроведе сите стандарди за квалитет, како што се ISO 9001: 2008, HACCP, ISO 22000, а од оваа година го спроведе и стандардот HALAL.

„Од почетокот на својата работа до денес, ЛЕОНА е посветена на постојано подобрување на квалитетот на производите и нивната амбалажа со цел повеќе да го придобие крајниот потрошувач по поволна цена. Нашето мото е“ да произведуваме производи со 5 ѕвезди по цена на една“

Ристе Ристевски, извршен директор

Тој објаснува дека иако производите споменати претходно се добро познати на потрошувачите во Македонија, компанијата е помалку позната затоа што тие биле повеќе фокусирани на изнаоѓање на нови пазари, а помалку внимание било посветено на маркетингот и промоцијата на компанијата и производите.

„Минатата година активно се работеше на редизајн на некои од производите од програмата на ЛЕОНА, а паралелно работевме и на подготовка на опсег од 20 нови производи, мислиме дека сега сме подготвени да преземеме поактивен поглед кон презентирање и промовирање на нашите производи почнувајќи од дигитален маркетинг, нова веб-страница, присуство на социјални мрежи, дополнителна презентација на производите на самите места, воведување на маркетингот и сето ова за да се приближат повеќе производи за потрошувачите коишто ќе станат нивни пријатели и ќе им го осветлат секојдневниот живот.“

Ристе Ристевски, извршен директор

ЛЕОНА чека да добие дозвола за градење со цел да изгради нови производствени погони со површина од 5.000м2 за проширување на постојните капацитети, но и за проширување на опсегот на производи што ќе бидат наменети за домашниот пазар, како и за извозните пазари. Со овој деловен пристап ќе се отвори можност за вработување на нов персонал од повеќе профили и нови 100 до 200 работни места. Инвестициите се планирани како дел од сопствените фондови, а дел се од кредитната линија од Европската банка со повластена кредитна стапка понудена од трговските банки во Македонија. 

Copyright 2022 Leona