Riste Ristevski
Drejtor ekzekutiv

NE PRODHOJMË PRODUKTE 5 YJE ME NJË ÇMIM PËR NJË!

Kompania e ëmbël Leona Leona e Sveti Nikole ka një rritje vjetore të eksportit prej 20%. Shtë një kompani me 15 vjet përvojë në rritje nga viti në vit për sa i përket prodhimit dhe diapazonit dhe për sa i përket eksporteve. Menaxhimi është krenar që Leona tashmë po bëhet një markë e njohur rajonale!

"Suksesi dhe suksesi im i kompanisë Leona janë falë prindërve Kircho dhe Katerina Gone, të cilët ndanë përvojën e tyre me mua dhe mbollën zakone dhe sakrifica të vlefshme për të punuar. Ata janë akoma shumë të dobishëm në trajtimin dhe zgjidhjen e problemeve të përditshme, veçanërisht kur planifikojmë qëllime të reja të kompanisë ".

Riste Ristevski, CEO

Leona nga Sveti Nikole është një kompani e suksesshme e ëmbël me 15 vjet përvojë, e cila prodhon produkte të ëmbëlsirave cilësore, të akorduara me medalje të arta në disa panaire dhe manifestime. Me një vëllim vjetor të prodhimit prej 2.500 ton produktesh të ëmbla, menaxhimi i kompanisë po bën vazhdimisht plane për rritje dhe rritje të prodhimit, pushtimin e tregjeve të reja dhe zgjerimin e gamës së produkteve. Se ata janë në rrugën e duhur dëshmon faktin që produktet e Leona shiten në shumë vende të rajonit dhe Evropës.

Orientimi i eksportit të kompanisë është theksuar veçanërisht që nga viti 2004 pas ndërtimit të një objekti të ri në Sveti Nikole me një sipërfaqe prej 4,000 metrash katrorë. Objekti i ri ku u instaluan linjat e reja të prodhimit, të cilat rritën kapacitetet e produkteve ekzistuese, krijuan kushte dhe mundësi për të ofruar produkte të Leona jashtë Maqedonisë.

"Në këtë mënyrë, kompania Leona nga një kompani e vogël familjare është rritur në një kompani të orientuar nga eksporti për prodhimin e produkteve të ëmbla të njohshme nga produktet e saj në rajon dhe më gjerë."

Riste Ristevski, CEO

Fabrika jonë e ëmbël është rezultat i punës së palodhur, përkushtimit të madh dhe dashurisë për punën, veçanërisht aspiratës për përmirësim të vazhdueshëm. Leona prodhon më shumë se 2.500 ton produkte të ëmbla në vit, nga të cilat 40% shiten në tregun e brendshëm, dhe 60% eksportohen, kryesisht në rajon, dhe më pas në Evropën Lindore, Lindjen e Mesme dhe Mesdhe.

"Yeardo vit ne marrim pjesë në panairet e larta botërore në fushën e ëmbëlsirave ku ne paraqesim produktet tona dhe takojmë partnerë dhe blerës të rinj të mundshëm. Si rezultat i kësaj qasje, një rritje vjetore prej 20% regjistrohet çdo vit ". 

Riste Ristevski, CEO

CILAT JANË MARKAT TONA?

Në tregun e brendshëm, Leona është më e njohur nga "krem sportiv, krem ​​kakao dhe krem ​​qumështi që janë ideale për mëngjes për të gjitha brezat. Kompania është shumë e kënaqur dhe krenare që ky produkt është një nga amviset më të kërkuara, të cilët kënaqen të bëjnë ëmbëlsira shtëpiake për familjen e tyre, duke përdorur mbulimin dhe ëmbëlsirat e kokës së kakaos Leona. Si pjesë e gamës tjetër, Leona Strudley është bërë në seksionin Waffle. Një nga produktet e kërkuara është Pie Coconut "Sirma", e cila është një produkt inovativ i kësaj kompanie dhe nuk ka asnjë tjetër të ngjashëm në treg.

Menaxhimi i Leona thotë se në vendet e afërta të rajonit ku ata shesin produktet e tyre, ata pranohen mirë nga konsumatorët që nuk kanë ndjekur me besnikëri që nga fillimi i paraqitjes së tyre në treg si produkte që mbajnë markën e markës Leona të gjitha produktet e reja.

Përndryshe, Leona ka zbatuar të gjitha standardet e cilësisë, të tilla si ISO 9001: 2008, HACCP, ISO 22000, dhe këtë vit ka zbatuar standardin HALAL.

"Që nga fillimi i punës së saj deri më tani, Leona është angazhuar të përmirësojë vazhdimisht cilësinë e produkteve dhe paketimin e tyre në mënyrë që të fitojë konsumatorin fundor me një çmim të arsyeshëm. Motoja jonë është "të prodhojmë 5 produkte me 5 yje me koston e një"

Riste Ristevski, CEO

Ai shpjegon se megjithëse produktet e përmendura më parë të njohura për konsumatorët në Maqedoni, kompania është më pak e njohur sepse ato ishin më të përqendruara në gjetjen e tregjeve të reja, dhe më pak vëmendje iu kushtua marketingut dhe promovimit të kompanisë dhe produkteve.

"Vitin e kaluar ne po ridizajnonim në mënyrë aktive disa nga produktet e programit të Leona, dhe ne kemi punuar paralelisht me përgatitjen e një game prej 20 produkteve të reja, ne mendojmë se tani jemi gati të hedhim një vështrim më aktiv në prezantimin dhe promovimin e produkteve tona duke filluar Me marketing dixhital, një uebfaqe të re, prani të rrjeteve sociale, një prezantim shtesë të produkteve në vetë vendet, prezantimin e marketingut dhe të gjitha këto për të afruar më shumë produkte për jetën e përditshme të konsumatorit. "

Riste Ristevski, CEO 

Leona po pret të marrë një leje ndërtimi në mënyrë që të ndërtojë impiante të reja prodhimi me një sipërfaqe prej 5,000m2 për të zgjeruar kapacitetet ekzistuese, por edhe për të zgjeruar gamën e produkteve që do të synohen për tregun e brendshëm, si dhe për eksport tregjet. Kjo qasje e biznesit do të hapë mundësinë për të punësuar staf të ri nga disa profile dhe 100 deri në 100 vende pune. Investimet janë planifikuar si pjesë e fondeve të veta, dhe disa janë nga linja e kreditit të Bankës Evropiane me një normë krediti preferenciale të ofruar nga bankat tregtare në Maqedoni. 

Copyright 2022 Leona